Rabu, 16 Jun 2010

camera ohhh camera


adoooo...ni nak mgadu skit la kat semue...aku ni sebenanye mmg minat gler la kat camera...best doo men tangkap gmba..tp masalahnye sekarang ni adelah aku x de camera...camera aku baruu je rosak mggu lepasss...perhh aku x tau nk cakap camna dH...cube korang bayangkan......>>>>aku tgh pegang camera nikon 300 dah la...x yh mahal2..huhuhu...ok sambung balik...aku tgh shuting gmba awan yg berarak megah di angkasa..memang layan dooo...tok korang la..aku nk kogsi skit pasal camera...best doo men tangkap gmba ni,,aku minat men camera n start tangkap gmba sejak aku blaja kat kolej..waktu tu aku ade subjek photographi sem 2...so banyak la asiment aku soh tangkap gmba jee..so sejak aritu aku jadi minat dooo..bnde ni sebena nya seni..bnde ni bukan ade pade semua...so kalo korang ade kawan yang macam aku...korang jangn la marah die...korang jgn bg die down...nnti die nyanyi lagu down kan susahhh...hahahaha co kalo korang pon minat pasal camera pe kater share minat korang kat sini...best doooo...seriessss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan